Novinky a akce

Přijímáme objednávky na vánoční zboží a dárkové koše!

Platební podmínky

Zákazník si na webu GASTRO ITALIA objedná zboží. Po přijetí objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu. Email bude obsahovat číslo účtu a variabilní symbol Vaší objednávky.

Objednané zboží Vám zašleme společně se stvrzenkou (paragonem).


Poštovné a balné pro ČR se řídí dle váhy.

Balík pro firmu            Soukroma adresa
3kg.......85Kč                3kg.......95Kč
5kg.......90Kč 5kg.......100Kč
10kg.....121Kč 10kg.....144Kč
15kg.....140Kč 15kg.....166Kč
20kg.....148Kč 20kg.....178Kč
25kg.....158Kč 25kg.....189Kč
30kg.....172Kč 30kg.....204Kč
35kg.....227Kč 35kg.....268Kč
40kg.....295Kč 40kg.....351Kč
50kg.....384Kč 50kg.....455Kč

Dobírkový poplatek

Dobírka do:  10 000Kč........30Kč
  20 000Kč........40Kč
  50 000Kč........80Kč
  100 000Kč......150Kč
  200 000Kč......250Kč

Při objednávce nad 2100,- Kč je poštovné a balné zdarma!

V případě nevyhovujícího zboží zašlete toto zboží nepoužité a neporušené na adresu, která je uvedena na paragonu. Do balíčku přibalte stvrzenku a lístek s názvem zboží, který žádáte vyměnit. Vyměněné zboží Vám bude zaslané na Vaši adresu na dobírku za cenu poštovného 100,- Kč. Pokud se zbožím nebudete spokojení, můžete jej nepoužité a neporušené vrátit společně se stvrzenkou do 14 dní ode dne doručení. Po přezkoumání neporušenosti zboží Vám budou peníze ve výši uvedené na stvrzence zaslány na Vaši adresu nebo bankovní účet, který uvedete na papír přiložený k vrácenému zboží. Zboží nesmí být zasláno poštovním balíkem na dobírku. V takovém případě balík nebude převzat. Nutno dodržet 14 denní lhůtu vrácení zboží. O úmyslu vrátit zakoupené zboží nás prosím informujte.

Způsob dodání a platby

  • Doporučený balík, platba dobírkou
  • Obchodní balík, platba převodem (předem)
  • Osobní vyzvednutí zboží a platba v hotovosti

GASTRO ITALIA si vyhrazuje právo nezasílat objednané zboží zákazníkům, kteří opětovně nepřevzali dříve objednané zboží. Na reklamaci zboží se vztahuje reklamační řád.

Dopravné po Brně a okolí + balné

Doprava zboží při nákupu do 899,- Kč činí 95,- Kč. Doprava zboží při nákupu do 1.499,- Kč činí 55,-kč . Doprava nad 2100kč je zcela zdarma. Po individuální domluvě je možné dopravit nákup mimo Brno (mimo daných lokalit rozvozu) za příplatek 14,- Kč/km od hranice Brno – město. (nebo možné zaslat jako obchodní balík dle tarifu ČP)

Základní podmínky reklamace

  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  • Prodávající poskytuje záruku, která je uvedena na každém výrobku (min. spotřeba) dodavatelem.
  • Reklamace zboží se provádí přímo při převzetí zboží. Kupující je povinen zboží reklamovat u prodávajícího. Odpovědnost prodávajícího za vady zboží se řídí ustanovením Občanského zákoníku 40/1964 Sb. Reklamovat kvalitu nebo množství v přídadě potravin je možné pouze při převzetí zásilky. V případě oprávněné reklamace má objednavatel právo na výměnu zboží či slevu z ceny.

Místo a způsob uplatnění reklamace

  • Zákazník může uplatnit reklamaci osobně, popřípadě poštou na adresu uvedenou na dokladu o koupi zboží. Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nákupním dokladem, který obdrží zároveň se zbožím. Bez předložení nákupního dokladu nebude reklamační řízení zahájeno.
  • Jakmile zákazník uplatní některé z práv odpovědnosti za vady zboží, například právo na odstranění vady či slevu, je tímto projevem vázán a nemůže volbu uplatněného práva měnit.

Ochrana osobních dat

Osobní data, která uvede objednavatel v objednávce slouží pouze ke správnému uskutečnění a plnění objednávky. Osobní data jsou uchována v souladu se zákony České republiky a nebudou zveřejněna, poskytnuta třetí osobě ani použita pro komerční nabídku nesouvisející se službami poskytovanými internetovým portálem gastroitalia.cz bez souhlasu nositelů těchto dat.